Loading Now

O projektu

Projekt “Potrošačka piramida” provodi se s ciljem unapređenja znanja i jačanja potrošačke politike kroz povezivanje udruga za zaštitu potrošača, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (JLP(R)S), pružatelja javnih usluga i nadležnog Ministarstva. Projekt obuhvaća aktivnosti koje jačaju međusektorsku suradnju i naglašavaju važnost JLP(R)S u sustavu zaštite potrošača. Dodatno, aktivnosti se fokusiraju na ulogu pružatelja javnih usluga, studijska putovanja, radionice i webinare.  Iako su izvorni fizički skupovi zbog otežanog usklađivanja obuhvaćene ciljane skupine prilagođeni, aktivnosti su nastavile kroz radionice s udrugama, webinare, studijska putovanja predstavnika udruga te izradu istraživanja o stanju povjerenstava i savjeta na razini županija. U sklopu istraživanja prikupljat će se podaci o tome koje općine, gradovi i pružatelji javnih usluga imaju ustrojena savjetodavna povjerenstva i povjerenstva za reklamacije, a rezultati će biti javno objavljeni. Po izrađenoj analizi, općinama, gradovima i pružateljima javnih usluga koji nemaju osnovana tijela uputit će se dopis s podsjetnikom na zakonsku obavezu.

 Glavni cilj projekta je osnažiti kapacitete dionika u sustavu zaštite potrošača, s posebnim naglaskom na zakonsku regulativu i savjetodavna tijela općina i gradova.

Projekt se prvenstveno provodi na području Međimurske i Varaždinske županije a neki podaci prikupljaju se i iz ostalih dijelova Hrvatske.

Projekt financijski podržavaju Međimurska županija, Grad Varaždin i Međimurske vode d.o.o.

Post Comment

Možda niste zapazili